Handcrafted with love

Pe blog gasiti bijuterii diverse, facute de mine. Gen pandantive, inele, cercei, bratari, brelocuri, magneti pentru frigider, semne de carte, brose. Pot fi elegante, haioase sau doar potrivite fiecarui gust. Va invit sa aveti rabdare sa rasfoiti fiecare postare. Preturile pot fi aflate printr-un mail trimis pe adresa mea bijoulina.office@gmail.com

Bijuterii prezente la targ

Friday 2 March 2012

Ca urare de bun venit!

 Ideile ? Le fur ! Le fur de peste tot din jurul meu : din natura, din arta... de unde pot!
     Adevaratul artist este un colector. Vezi ceva, intelegi, treci prin propriul filtru estetic si pastrezi doar ce iubesti. Ceea ce pui in practica e de fapt rezultatul unor indelungi framantari si analizari. Poate este o idee furata, insa nu copiata cu exactitate ci imbunatatita cu o particica din rai. Propria noastra viziune poate avea un mare efect asupra produsului final.
     Toti furam! Pana si cei mai mari artisti au inceput prin a fura idei. Nu te multimi insa a ramane la produsul copiat. Asta e si ideea! Sa preluam anumite idei si sa le transformam in felul nostru, sa le adaugam suflet si viziune personala. Prin utilizarea mainilor , ideea noastra devine arta!
     "Fine art is that in which the hand, the head and the heart of man together"
     E drept, imi place viziunea artistului! Dar eu, cum vad lucrulile ?! Cum o pot face personala ?
     Pana la urma, studiindu-i pe altii, imi gasesc eu insami stilul, imi gasesc curajul de a ma dezvalui. Coco Channel spunea: " Cel mai mare act de curaj este sa gandesti cu capul tau! Cu voce tare!"

No comments:

Post a Comment